In deze digitale wereld is Maes Group vlakbij.
Onze app bevat:
- advies en nuttige info
- onze contactgegevens
- onze openingsuren
- schade aangeven
- en veel meer
Gebruik de 6-cijferige code: 040598
In deze digitale wereld is Maes Group vlakbij, want Mijn Dossier bevat:
- uw polisnummers met details (data, waarborgen, risico’s, …)
- uw polisdocumenten
- schade doorgeven
- schade opvolgen
- ons contacteren
- en veel meer
https://mijndossier.maesgroup.be is een beveiligd digitaal platform dat u een handig en volledig overzicht biedt én uw kaft vol papierwerk kan vervangen zonder dat u er werk aan hebt.
Een aanrijding kan een stressvolle ervaring zijn, maar het melden van het ongeval hoeft niet zo ingewikkeld te zijn. Crashform biedt een oplossing die u tijd en moeite bespaart. Voorheen was deze app beperkt tot één smartphone, maar nu kunnen beide betrokken partijen na een ongeval hun eigen toestel gebruiken voor de aangifte. Deze nieuwe mogelijkheid zal naar verwachting de gebruikerservaring van Crashform aanzienlijk verbeteren, volgens Assuralia, de beroepsvereniging van verzekeringsondernemingen.
Een vooruitstrevende benadering: vertrouwd raken met Crashform
Voorheen wachten op een ongeval om een app uit te proberen is verleden tijd. Met de demo-knop op de startpagina van Crashform kunnen gebruikers de applicatie vooraf verkennen. Daarnaast bieden de veelgestelde vragen (FAQ’s) uitgebreide informatie over het gebruik en de verschillende stappen bij het melden van een ongeval, waardoor bestuurders vertrouwd raken met de app voordat ze betrokken raken bij een aanrijding.
Statistieken die de noodzaak benadrukken
Statistieken tonen aan dat 1 op de 16 bestuurders per jaar de app of het aangifteformulier nodig heeft. Assuralia benadrukt dat 6% van de bestuurders in België binnen een jaar een ongeval veroorzaakt (gegevens van 2019). De meest voorkomende soorten botsingen zijn:
- Aanrijding met een stilstaand voertuig (30%)
- Kop-staartaanrijding (25%)
- Voertuig dat een manoeuvre uitvoert (22%)
Voorbereiding van gegevens en eenvoudig gebruik
Er wordt aangeraden om vooraf de verzekeringsgegevens in de app al in te geven. Zo bent u voorbereid, mocht u de app nodig hebben.
De app heeft als doelstelling om de afhandeling van ongevallen te vergemakkelijken en versnellen. Maar bij complexere ongevallen zijn de procedures voor bewijsverzameling en ondersteuning bij mogelijke geschillen minstens even belangrijk.
Crashform is beschikbaar in zowel de Google Play Store als de App Store.
Met de AG Health app kan je makkelijk je medische kosten indienen en ziekenhuisopnames melden. Via de geïntegreerde My Healthcare Card met scanfunctie stuur je je apotheekkosten automatisch door naar AG. En je vindt er al je waarborgen (via jouw werkgever) bij AG terug.
De AG Health app. Altijd je gezondheidsverzekering op zak.
U hebt een auto-, motor- of fietsverzekering bij AG Insurance en u hebt bijstand nodig? Ontdek MobilityAssist, een service op maat met talloze functionaliteiten! De nieuwe webtoepassing MobilityAssist is een volwaardige vervanger van de MobilityAssist-app, die recent offline ging. Deze dienst blijft gratis, en uw klanten kunnen er 24u/24 bijstand aanvragen.
Geniet van een prioritaire bijstand
Bij een ongeval, defect of diefstal kunt u via de website een beroep doen op onze bijstandsservice. Online aanvragen krijgen voorrang op telefonische aanvragen. U kunt de status van de interventie bekijken en de wagen van de wegenwacht volgen op de kaart.
Maak gebruik van geolocatie
Duid snel je exacte positie aan dankzij de ingebouwde geolocatie. Zo kunt u live het traject en de aankomsttijd van de pechverhelper volgen. En ook de pechverhelper weet exact waar het voertuig in panne staat.
Bijstand 24/7
U geniet 24/7 een prioritaire bijstand, overal in België en in het buitenland (landen vermeld op het verzekeringsattest).
Telefonisch bijstand vragen
Staat u toch liever meteen persoonlijk in contact met onze bijstandsverlener? Dan kunt u bellen naar: 0800/55.505 (in België) of +3278/055.505 (in het buitenland).
My DKV klantenportaal
Via My DKV, het klantenportaal van DKV kunt u alle medische documenten indienen en kostenafrekeningen raadplegen.
DKV-app
De DKV App is een multifunctionele tool voor uw smartphone. Zo heeft u niet alleen steeds uw Medi-Card op zak maar ook kunt u snel en makkelijk uw medische kosten doorgeven, rechtstreeks in uw DKV-dossier. Hierdoor verliest u minder tijd, heeft u minder administratie en ontvangt u een snellere terugbetaling.
Verzekeraar AG Insurance biedt haar particuliere en professionele klanten die mogelijkheid in te loggen via de online klantenzone My AG.
Deze gratis app zorgt voor onmiddellijke verbinding met de bijstandscentrale van IMA op een snelle en eenvoudige manier. De bijstandsverlener ontvangt direct uw locatie, waardoor ze onmiddellijk passende bijstand kunnen verlenen. Zo krijgt u snel de hulp die u nodig hebt.
Maar Vivium Assist gaat verder dan alleen directe bijstand. De app biedt een schat aan extra functionaliteiten:
- Nuttige EHBO-tips: voor het bieden van eerste hulp.
- Stapsgewijze handleiding voor aanrijdingsformulieren: voor moeiteloze invulling.
- Handige zoekfunctie voor het terugvinden van je parkeerplaats.
- Handige adressen: zoals ziekenhuizen, tankstations, publieke parkeerplaatsen en meer.
- Noodnummers: direct beschikbaar voor het land waarin je je bevindt.
- Officiële verkeersinformatie.
Vivium Assist voorziet in bijstand ter plaatse. Voor verdere afhandeling van bijvoorbeeld schadeclaims bij een ongeval of woningschade, kan je altijd terecht bij je makelaar.
Gratis download en veelgestelde vragen
Is deze app gratis? Hoe zit het als ik me in het buitenland bevind? Antwoorden op deze vragen en meer zijn te vinden in het overzicht van veelgestelde vragen.
Download de app in de Google Play Store of de App Store
Vivium Assist is gemakkelijk en kosteloos te downloaden via de App Store en Google Play.