My AG, AG Insurance

Hoe werkt de My AG klantenzone?

Verzekeraar AG Insurance lanceerde eind september 2023 de nieuwe My AG klantenzone voor particuliere klanten. Dit kaderde in een groter digitalisatieproject waar elk bedrijf mee bezig is. In oktober 2022 werd binnen dit project al eerder de klantenzone voor de professionele klanten geactiveerd. Via de online ruimte van deze verzekeraar kunt u dus uitsluitend uw particuliere en professionele AG-contracten raadplegen met heel wat praktische functies.

Welke voordelen heeft My AG?

Selfservice via een online klantenzone biedt u als klant het voordeel van gemak en controle. Het stelt u in staat om onderstaande taken uit te voeren en het verkrijgen van ondersteuning, allemaal op elk gewenst moment en vanaf elke locatie.

  • Beheer van de communicatievoorkeuren
  • Online hulp met de Aggie chatbot

24 uur per dag, 7 dagen per week heeft u toegang tot uw verzekeringspolissen bij AG Insurance. Bij AG kunt u m.a.w. op elk moment van de dag of nacht terecht om informatie te krijgen over en toegang te krijgen tot uw verschillende soorten verzekeringen, waaronder aansprakelijkheidsverzekeringen en levensverzekeringen.

  • Overzicht op een dashboard
  • Details van contracten
  • Familis-dossiers (en Modulis-dossiers voor professionele klanten)

Via de online klantenzone heeft u als klant toegang tot verschillende mogelijkheden omtrent betalingen. Zo vindt u er bijvoorbeeld:

  • Overzicht van de betalingen (over 2 jaar)
  • Online betalingen
  • Beheer van het SEPA-mandaat

U kunt aan anderen een volledige of gedeeltelijke delegatie toevertrouwen door ze gratis aan te creëren als extra gebruiker in uw eigen verzekeringsdossier.

Op zoek naar een overzicht?

Via het platform ‘Mijn Dossier‘ kunt u als cliënt van Maes Group al uw polissen (dus over de verschillende maatschappijen heen) binnen ons kantoor raadplegen. Zo heeft u steeds een overzicht met de meest recente versie ter beschikking.

Ga naar uw My AG klantenzone

Meer informatie over My AG?